LIPPUHYVITYKSET
Hyvä asiakkaamme,
Päijät-Hämeen alueella on koronaepidemiasta johtuen kielletty kaikki sisä- ja ulkotiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset.
Pyydämme kevätkauden 2021 konsertteihin lipunostaneita PALAUTTAMAAN liput 31.5.2021 mennessä. Lippurahojen palautukset hoitaa Lippu.fi
1. palautuksia voi hakea tämän verkkolinkin kautta: https://web.lippu.fi/palautus/
2. Liput voi myös palauttaa postitse yhteystietojen ja tilinumeron kera osoitteeseen:
Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo)
33100 Tampere
3. Ryhmälippujen palautukset
Ryhmäpalautusten kohdalla ryhmänvetäjä voi ilmoittaa peruutukseen liittyvät tiedot sähköpostiin: sinfonialahti@lippu.fi
Pyydämme kärsivällisyyttä sillä peruutusten määrän ollessa suuri, viiveitä käsittelyssä saattaa ilmetä. Lippu.fi -myyntipisteet eivät käsittele palautuksia tällä hetkellä lainkaan.
Ravintolapalvelut
Mikäli olet tehnyt ostoja Restis-verkkopalvelussa peruutettuihin konsertteihin, hyvittää Food&Events Tapahtumaravintolat tilauksesi tällöin automaattisesti. Rahat palautetaan käyttämällesi maksutavalle muutaman pankkipäivän sisällä.
Poikkeuksena Ålandsbankenin asiakkaat, joille rahoja ei voida palauttaa automaattisesti. Mikäli olet maksanut tilauksesi Ålandsbankenin luottokortilla tai verkkopankkitunnuksilla, otathan yhteyttä verkkokaupan ylläpitoon sähköpostilla asiakaspalvelu@restis.app. Sisällytäthän tällöin viestiin nimesi ja tilinumerosi rahojen palauttamiseksi.
Tarjoilutilaukset jotka ovat tehty puhelimitse tai sähköpostilla, peruuntuvat automaattisesti.
Muissa väliaikatarjoiluja koskevissa kysymyksissä voitte olla yhteydessä Food&Events Tapahtumaravintolat myyntipalveluun (avoinna arkisin klo 8.30–16.00) puh. 020 762 4864 tai sähköpostilla ravintolat@sibeliustalo.fi.